onsdag den 30. marts 2011

Hvad katten gemte...


 - se lige de 2 små pus i kurven :0)
Lille Mis gik i fødsel i går efter jeg var kommet hjem fra sygehuset.
 Hvor var det sødt af hende, at vente til jeg kom hjem *smil*

Den skønne buket var en "God bedring" fra genbo Inge - utrolig dejligt at komme hjem til.
Jeg fik også besøg af Marianne (tidl. kollega i plejen) hun kom med de skønneste tulipaner og lidt til garn :0)
Hun fik oplevelsen, at se Lille Mis starte fødsel lige midt i kaffen!

Her er de så - en han og en hun.
Der blev født 3, men den sidste overlevede desværre ikke.
Nu kan jeg ligge på sofaen og nuller løs - SKØNT :0)

4 kommentarer:

  1. Nåå, hvor er de skønne - en dejlig gave at komme hjem til. God bedring til dig - Er spændt på at høre hvordan det går videre.

    SvarSlet
  2. Baby misser, weeee. Elsker katte, det er helt fjollet. Velkommen hjem!

    SvarSlet
  3. Åh nej, savle, savle...altså ikke dig, men mig ☺. For søren, hvor er hun dog en klog kat, at vente med at føde til mor er hjemme igen. Hvordan har du fået hende opdraget til det.
    Massevis af knus til jer alle.

    SvarSlet
  4. Hej Marianne :0)
    Jaa, er de ikke bare skønne - rigtig dejligt, at hun ventede til jeg kom hjem, så jeg kunne få oplevelsen med.
    Tak for god-bedring-hilsnen, jeg glæder mig også til at vise mere fremover :0)
    Stort knus og kram

    Hej Prophecy :0)
    Takker og jep, det var bare super, at komme hjem til Lille Mis som pænt ventede på mor :0)
    Jeg er lige så tosset med misser som dig - æælsker dem.
    Stort knus og kram

    Hej Annette :0)
    Skal vi så ikke savle i fællesskab ?*skrubgriner*
    Hun ER en klog mis - jeg tror det er fordi hun er så tryg i mine "arme", at hun gerne vil have jeg er med. Jeg er kun gået glip af en fødsel - ud af de 8 gange hun har fået killinger. Jeg elsker simpelthen killinger - jeg kan ikke få nok af de små pus :0) Og så er hun simpelthen den bedste killingemor ever - aldrig har jeg set en kat tage sig så kærligt at sine musser.
    Masservis af knus og kram retur til dig :0)

    SvarSlet