onsdag den 9. februar 2011

Velkommen til...

- paragraf-rytteriet!

Så starter showet med mig som Kanon-dronning mellem de offentlige instanser.

Selvfølgelig har jeg ansøgt kommunen om et tilskud til rekonstruktionen af mine tænderne, som kommer efter operationen. Hvem ville ikke gøre det, når vi taler om SÅ mange penge ? (Fra kr. 250.000,-)

Kommunens Tandlægekonsulent HAR kigget på min sag og erklæret den til paragraffer, jeg allerede hører ind under - vi taler om §163 i Sundhedsloven -
Det offentlige skal betale for ortodontisk og kirurgisk behandling!

Jep, den er jeg helt med på - for jeg er jo i gang og har fået bevilliget dette pga. min kæbedeformitet...

OG det var jo heller ikke det jeg ansøgte om - VEL!

Så dagen i dag har stået på opringninger til Regionsråd, Kommuner og jeg skal komme efter dig  - behøver jeg, at sige det er svært at træffe ½-delen af dem, man skal snakke med!

Er det rimeligt, at man som 44-årig skal ende med at betale over 370.000,- for noget man ikke selv kan gøre ved ?

Hvad mener du?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar