tirsdag den 26. januar 2010

Jeg venter stadig...

- på, at min computer skal blive i orden. Her sidder jeg med en bette lap-top i miniformat, tasterne er mindre end chokoladeknapper og mine pølsefingre fumler henover dem, som en elefant i en glasbutik...hm, hm.

Jeg har fået godt gang i strikkeriet - NU MED 2 TRÅDE...wheeeee, det går forrygende og nu skovler jeg in-put ind fra alt det strik jeg møder her i blogland, på nettet og udsendelser. Har lige set udsendelsen: En mand og hans strikketøj - om Kaffe Fasset - waw siger jeg bare, det er total i orden inspiration, man får fra den mand!
Sønnik har meldt sin ankomst i morgen - hvor han igen vil forsøge at installerer Windows XP - jo, han knokler for sagen. Det lykkedes ham, at få lavet en back-up af hele min hard-disk - TAK SØNNIK, du har reddet alle mors dokumenter!
Lige om lidt er jeg tilbage igen - forhåbentlig i fin form :0)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar