mandag den 23. maj 2011

Det blev en lang og sej...


- fødsel for debutanten Søs.
Hun startede (selvfølgelig) med at skrabe under sofaen fredag aften/nat kl. 01.00, da jeg var på vej i seng. Well, som den gode kattemor blev jeg ved hende og først kl. 07.05 så den første killing dagens lys. Da tredie killing kom til verden lidt over 08.30 - gik jeg omkuld på sofaen og da jeg vågnede 5 timer senere var sidste og fjerde i kurven.
Hun gjorde det godt - lige som en god nybagt-killinge-mor skal :0)



Og nu kan de andre killinger selv tage sko på :0)

11 kommentarer:

  1. Stort tillykke til Søs "nybagt kattemor" så flot at få små killinger.
    Knus Hanne Bente

    SvarSlet
  2. Tillykke til Søs og dig. Hvor er hun sød - hun ser lige så træt ud som en nybagt menneskemor ;-) Hvor er resultatet af din kæbeoperation altså flot men sikke en sej omgang. Det var nok kroppen der sagde stop under koncerten - må ha været ubehageligt. Kan godt forstå at du savner butikken - hvor var den flot og sikke skønne sager du lavede. Hvor æregeligt at det man mest brænder for oftest ikke kan lade sig gøre pga. økonomien. Knus søde♥

    SvarSlet
  3. Åh altså, flere killinger, bare det var mig.
    Og hvor er hun sød teenage-katten, der sidder og kigger ind til de små.

    SvarSlet
  4. Sig mig Missemor, hvor mange skal du have ?(død misundelig)

    SvarSlet
  5. Hej igen.
    ang. proteindrik.
    Jeg har smagt et par varianter herfra:
    http://nutricia.dk/fuldgyldige-ernaeringsdrikke/
    og de var faktisk gode, en af dem smager endda som Baileys.
    God bedring.
    Kh Kirsten

    SvarSlet
  6. :-) hvor sødt, og sikke skønne katte både store og små. At kattemoderen hedder Søs ligesom mig gør det jo ikke ringere;-) knus

    SvarSlet
  7. Åhhh, endnu engang. Hvor er de bare søde.
    Bare jeg dog skulle have en lille mis mere.

    Men nej, det må blive engang når en af hundene eller katten ikke er mere.

    Knus og tillykke herfra.

    SvarSlet
  8. Hej Hanne Bente :0)
    Tusinde tak for din søde hilsen - den er straks givet videre til den stolte, nybagte killingemor *griner* Hun gør det i hvert fald godt og pusler om de små pus i kurven :0)
    Stort knus retur til dig

    Hej Tina din dejlige solskinsquinde :0)
    Du har lige haft en rundfart på min blog kan jeg læse *skrupgriner* Jeg siger så mange tak :0))
    Ja, det er sku (bander lige) super ærgeligt, at man ikke kan leve af sin hobby/virketrang - men håber, at jeg finder et godt job lige om lidt :0)
    Mange knus og krammer til dig dernede i det dejlige varme og smukke land!

    Hej Kirsten :0)
    Ja, er hun ikke bare sød som hun sidder der og kigge ned til sine nye "fætre og kusine" :0) De 2 store (8-ugers) killinger er SÅ nysgerrige på, hvad der foregår dernede i "deres" kurv - og det giver altså mange gode grin undervejs. Hende der sidder og kigger - troede lige - at hun kunne nappe sig en tår mælk - men næ nej - sådan spiller trompeten ikke *griner*

    Jeg propper mig med protein i øjeblikket og kan begynde at mærke det hjælper. Jeg har spist enorme mængder kød (fars) og æg i lange baner, så en farm må være tørlagt :0)
    Men ellers tak for fiffet - jeg giver det videre til de kæbeopererede jeg har kontakt med i øjeblikket :0)
    Stort knus og kram til dig!

    Hej Prophecy :0)
    Øhh, hvis jeg nu siger 100 - altså som i ETHUNDREDE - hvor misundelige bli´r du så på en skala fra 0-10 ???? *skrupgriner*
    Altså jeg kan ikke gøre for, at mine 2 hunmisser dufter sååååå dejlige, at enhver hankat lige må et smut forbi....eller på....eller....
    Men de ER SKU bare så dejlige de små og jeg elsker, som i ææælsker, at have dem i huset!
    Stort knus og kram til dig


    Hej Prikker i luften - nu SØS :0)
    Jamen det er bare et godt navn *smiler* og tusinde tak for din hilsen :0)
    Stort knus og kram

    Hej Dejlige Lady Di :0)
    Århh, ja - sikke misserne kan avle det ene skønne kuld efter det andet og jeg hygger mig bare med det :0) Du har jo skønne, dejlige Frk. Smilla og vuffierne - så det må række :0)
    Det er så skægt, at den grå (på 8 uger) spinder, bare jeg begynder at snakke med hende - hvorimod den hvide KUN spinder, når der er en babbelut indblandet *griner*
    Et stort knus og kram til dig

    SvarSlet
  9. Hej Misse-MOR

    Et stoooort mjavende tillykke her fra Greve. Det var da ellers noget af en bedrift. Flot. Hvor ser hun sød ud. Om et øjeblik kravler de rundt - overalt, og gemmer sig - overalt.
    Det skal du nok få sjov med.

    Knus fra
    Eva

    SvarSlet
  10. Stort tillykke med familieforøgelsen. Hvor er det bare nogle pragtfulde billeder du har "skudt".
    Jeg besøgte Bennys hvalpe idag. De er nu næsten 7 uger og Puh, hvor var det svært at gå fra dem. Der findes ikke noget bedre end babyer af alle slags.
    Ps. fik lige at vide at mit kommende barnebarn bliver en dreng. Vildt, ikk.
    Knus til dig.

    SvarSlet
  11. Hej Eva :0)
    Et kæmpe mjavende tak tilbage fra misse-kurven og kattemor. Ja, de gør noget ved det - de kære misser og du har så evig ret. De to ældste er i-over-under og på ALT og det giver mig mange grin. Især, når de puster halen op, krummer ryggen og skal være farlige overfor hinanden, DET ser sjovt ud!
    Stort knus og tak for dit søde indlæg!

    Hej Nete :0)
    Tark søde! Ja, med hende den lille siddende og kigge laaaangt på de små nye :0)
    Puu, og du kan kun besøge dine hvalpe, suk, suk, suk - du kan tro, jeg kan følge dig i, at det må være svært at skulle gå igen. Jeg er sikker på, du har nusset igennem, møsset og krammet de små!
    Whee - TILLYKKE med kommende DRENGE-barnebarn - hvor bliver det bare spændende. Ja, alle BABYER er dejlige både menneskebabyer og dyrebabyer :0)
    Stort knus og kram til dig

    SvarSlet