onsdag den 6. april 2011

Der sker nu også andet i mit liv...

- bl.a. er Pavi-sæsonnen skudt i gang - nu med terrassevarmer, så man kan sidde i - 2 grader og hygge sig, med et godt glas vin!

Sådan ser en god gammeldags Hakkedreng m/bløde løg ud i blended udgave - mums ? (Not) 

Fusionsstrik-trøjen er blevet færdig - måtte pille den tværgående strikbane af og samle op - jeg kunne ikke med det stramme under babs og nutte.


 Der er fuld knald på i Mor´s vindueskarm - her er det mine elskede Sommerdahliaér der er priklet om. Der er sået mange gode sager og indtil videre kommer det hele frem. Nice :0)

Og sidst men ikke mindst - et kig ned i Lille Mis´ verden med de 2 små nusser, årh hvor er det dejligt med killinger i huset - igen - I LOVE IT!

3 kommentarer:

  1. Det er da dejligt, at du har et liv uden for tandrejsen :-) Ren hygge hvis et tæppe og et glas rødvin sammen med terrassevarmeren er nok til at holde sig varm.
    Moset mad, jo det var det Camilla fik til sin konfirmationsfest. Hun syntes de så ulækkert ud, og hun havde sådan glædet sig til menuen, som hun havde været medbestemmende om.

    SvarSlet
  2. Jeg tilslutter mig fuldt ud Pia´s kommentar. Godt at se, at der er et liv udenfor bisserne, men jeg har lige studeret videoen fra Århus, den er altså ikke for kyllinger, hold da helt op.

    Du skrev, at missemor havde fået 8 hold, hvad i alverdens riger og lande gør du af alle de killinger?

    Det ser altså lækkert ud, med Pavi sæsonen skudt i gang, pokkers også at det ikke er sæson for ikke-blendede-røde bøffer.
    Knus til dig og skideflot, at du holder ud.

    SvarSlet
  3. Hej Pia!
    Lad mig sige sådan: Jeg forsøger (har en rigtig dum dag i dag)!
    Hvor kan jeg følge din datters skuffelse til konfirmationen - det kan godt være det er de samme råvarer, der er brugt - men det færdige resultat på tallerknen betyder MEGET og at man kan få lov at tygge/smage sig igennem måltidet!
    Den terrassevarmer er et HOT MUST HAVE fra NU af :0)
    Knus og tanker til dig

    Hej Annette :0)
    Nej, det er ikke for kyllinger og i dag er jeg den største kylling af alle. ØV

    Jamen, jeg elsker jo simpelthen de små nusser og synes det er fantastisk at få lov, at kæle, nusse og sætte sit præg på dyrerne - og jeg har aldrig haft problemer med, at komme af med dem (ren bortset fra, at det ALTID er hårdt at give slip). Jeg har efterhåndet et ry af, at "opdrætte" skønne misser :0)

    Ja, det er (nu bander jeg lige) sku fandme ærgeligt, at man ikke kan få sig en lækker bøf i den pavi, som i øvrigt i dag tog flugten over plankeværket (det stormer her i DK) - det havde den IKKE godt af...så nu skal den repareres inden den kan brugfes igen - ØV. Det er det jeg skriver - min dag har været en rigtig møgdag!
    Det skal nu ikke forhindre mig i, at sende dig søde og varme tanker dernede i det skønne tulipan-land!

    SvarSlet