onsdag den 13. april 2011

Blogland er en skøn forsamling...

 - af uendelig mange dejlige, skønne, inspirerende og forskellige Quinder, der alle på hver sin måde giver mig inspiration og beriger mit liv.

Én af dem er Prophecy, som i et indlæg fortæller om sin nye Pot-Maker (en lovlig én af slagsen - for guds skyld)  og sådan én havde jeg sku da aldrig set/stødt på/kendt til.


Well, "Den har nok kostet mesterslanten", tænkte jeg og drømte videre - vel vidende, at min vindueskarm bugnede af små spirer, der skreg på at blive priklet og med tanke på min lille pengepung, som slet ikke have råd til flere af de bekostelige organiske små potter...

 

Og så sker det bare lige dér i Netto - Pot-Maker kr. 29,-

Kunne du høre, jeg jublede hele vejen hjem ???


Er du gal kineser, hvor er det genialt med sådan en Pot-Maker og
det funker bare til et stort 13-tal!
Go home Root-trainners... The Pot-Maker is doing the job!!!

Jeg havde kun én sølle ugeavis på lager og den rækte altså ikke langt - så mig over til genbo Mor-Inge og få en stak af slagsen  - og så skal jeg da lige love for, jeg fik lavet potter og priklet til den store guldmedalje!

Så jeg sender hermed en stor tak og hyldest til Prophecy (Dorte) -
fordi du delte på bloggen din / længe leve Blogland!

:0)

9 kommentarer:

  1. Jeg må i Netto og finde en af slagsen, og du har ret, Blogland er fantastisk. Men det er du nu også, Lotte. En sej proces du er i lige nu, men for fanden - godt gået.
    God onsdag til dig og de skønne killinger med mor.

    SvarSlet
  2. Hvor er du sød - du skulle ha spurgt, min er også fra Netto ;o)

    SvarSlet
  3. Hahahaha, sikken et fund, der lige er landet hos dig. Indrømmet jeg havde heller aldrig hørt om den før, men man bliver så klog og lærer så meget nyt af at være blogger.

    Du ser da godt ud, hold da op efter at have været pillet fra hinanden og sat sammen igen, så synes jeg du ser overmåde godt ud på billedet fra gårsdagens nr. 2 indlæg.

    Det sidste billede i nr. 1 af gårsdagens indlæg......Åhhhhhhhh, savle, savle, intet mindre end pragtfuldt.
    Knus til dig fra træskolandet.

    SvarSlet
  4. Det har jeg ikke set før, spændende spændende.. :D

    SvarSlet
  5. Sikke en spændende ting at finde i netto, men man kan nu finde mange gode ting der:-)so ein ding muss ich auch haben;-) dejlig blog du har.

    SvarSlet
  6. Har ikke tid ...... skal i Netto.

    God fredag.

    SvarSlet
  7. Hej Laila Ravheks :0)
    Ja, er den ikke bare super - den kommer til at spare mig for RIGTIG mange penge :0)Årh, tusinde tak søde, selvom jeg nogen gange slet ikke synes jeg er særlig sej - det er en ordentlig omgang og her bagefter, kan jeg kun sige - jeg gør det ikke en gang til :0)
    Kan du have en rigtig god weekend derovre i det jydske!
    Stort knus og varme tanker

    Altså Prophecy - troede jo, du havde givet mesterslanten for den og det faldt mig slet ikke ind, at spørge om prisen...troede jo ikke det var for min pengepung :0)
    God weekend sødde

    Hej Skønne Annette:0)
    Jamen Blogland er simpelthen verdens bedste UGEBLAD, ha, ha, ha - fyldt med skønne Quinder, tips, fif og smadder gode tur-beskrivelser og ikke mindst masser af lækre og inspirerende fotos :0)
    Århh tak, synes nu ikke jeg er så smart endnu - føler mig som Fedtmule og må da indrømme, at ansigtsmusklerne ikke helt er på plads endnu - kan høres, når jeg (forsøger) at tale :0)
    Jamen de små nusser ER bare noget af det lækreste - ihh guder, hvor jeg holder af de små!
    Kan du nu have en rigtig god weekend dernede i det Hollandske!
    Stort knus og varme tanker

    Hej Joan :0)
    Så er det, du mangler dit slot MED have, så du også kunne blive pot-te-maker :0)
    Rigtig god weekend til dig!
    Knus

    Hej Prikker i luften :0)
    Velkommen til og tak for dine søde ord - det varmer. Jamen, sådan én ska du da f..... oss ha *griner* Den er simpelthen genial og så spare man masser af penge :0)
    Rigtig god weekend til dig.
    Knus

    Hej Kisser...
    Jamen, du har slet ikke tid - kan du så komme i Netto.......
    Dejligt at kunne give fif´et videre fra Prophecy til jer andre dejlige bloggere!
    Kan du have en rigtig god weekend
    Knus herfra

    SvarSlet
  8. Der er du jo.
    Kom så hurtigt afsted, at jeg ikke kunne huske, hvem jeg skulle linke til for den supergode indkøbside.
    Fik faktisk den sidste i vores Netto.

    God fredag!

    SvarSlet
  9. Jamen Kisser, den stod da i Netto og ventede på netop DIG! Godt du fik fat i den!

    SvarSlet