onsdag den 16. marts 2011

Fusionsstrik på prøve...


- det er, hvad jeg har gang i. 
Crazy-kjolen fra Dalegarn møder yndlings-tunikaen fra Drops design og jeg er knap ½-vejs i projektet. Det ser indtil videre ud til, at de 2 opskrifter kan gå op i en højere enhed.
Jeg var så heldig, at få sendt opskriften på Crazy-kjolen af norske Anne-Britt 
(tusinde tak for det). 
Ved nærmere eftertanke blev jeg enig med mig selv om, at jeg ikke var så fantastisk vild med ærmerne og de hæklede stykker - det er simpelthen for sødt til mig - det må godt være lidt mere rå - så jeg fik ideen til at fusionerer de 2 opskrifter - tage det bedste og sætte det sammen. 


Og så er tunika nr. 8 færdig :0)

3 kommentarer:

  1. Åhh hvor er den bare blevet flot,det var en god sammensætning.

    SvarSlet
  2. Hej Conny :0)
    Jeg synes også farverne er gode og håber, den bliver vellykket.
    Jeg var et smut inde på din blog - waw - sikke nogle fantastiske ting du laver - jeg er som dig også vild med Tilde :0)
    Tak for dit indlæg!
    Knus

    SvarSlet
  3. super ide med fusionsstrik- det er præcis det samme jeg ønsker så mon jeg kan købe en kopi af opskriften på crazy kjolen ?
    Du kan kontakte mig på: annie@hartvig-pedersen.dk
    Mnge strikkehilsner Annie

    SvarSlet