fredag den 16. april 2010

Når der nu ikke er plads...

- til hverken et victoriansk væksthus eller for den sags skyld alle andre skønne former for drivhuse i min "lille" have, så må fruen jo selv snedkerere sig en MISTBÆNK, som der ER plads til .
Det var lige en tur i Silvan, hen i "gratis brædder"-spanden og hente mig et par pinde - 4 gamle skabs-fødder fra lageret og så en rulle afdækningsplast - VUPTI, med lidt søm, lidt saven, lidt hegnsmaling og en hæftepistol, så var den pyramideformede mistbænk færdig og mine potter kunne komme ud af husets mange vindueskarme :0)
Helt ærlig - det er sku da en total-i-orden mistbænk *skrupgriner*

8 kommentarer:

  1. Hvor er det da bare en flot mistbænk. Hatten af for at du selv har lavet den.

    Tror måske at jeg stjæler ideen....

    Har nemlig ikke råd til noget drivhus lige nu, men sådan et par af dem her kan da vist gøre lidt til at fornemmelsen er som man har et drivhus.

    God weekend.

    SvarSlet
  2. Ps. glemte lige at skrive, at jeg får lagt billeder ind i løbet af weekenden, af vores dejlige hus.
    Vi er godt nok ikke færdige med at hænge billeder og lamper op, men man kan da få en fornemmelse af hvordan det ser ud.

    Knus
    Dianna

    SvarSlet
  3. Topdollar mistbænk - er imponeret over det arkitektoniske design! Fab!

    SvarSlet
  4. Nice...du kan også bruge gamle kasserede vinduer, kan ofte fås for ingenting..men pyramiden er rigtig fin - er der ikke osse et eller andet kosmisk over den???

    SvarSlet
  5. Du er da sej. Det ser godt ud!!!

    SvarSlet
  6. Hej Dianna!
    Snup du bare ideen - den var pærelet at lave og mega nem, at flytte rund på og så kostede den faktisk ingenting at lave :0)
    Jeg har set billederne fra dit dejlige hus - jeg kan godt forstå du er lykkelig over ENDELIG at være flyttet ind!
    Et stort knus herfra

    Hej Prophecy!
    Jeg siger tak for komplimentet :0) - jeps, topdollar mistbænk!!!
    Jeg har selvfølgelig været omkring din blog og kan se, at du bestemt heller ikke går af vejen for at banke lidt sammen :0))) Det bliver skis´me godt, når du engang er færdig med 1. salen ;0) og så VELKOMMEN til min blog - dejligt med nye "øjne"!
    Stort knus herfra

    Hej Lavendel!
    Joo, der er vist noget med pyramideformen - men var mest af alt fordi: den-var-så-enkelt-at-lave-for-mig, at det blev den form *griner*
    Jo, jeg har set de vildeste flotte mistbænke af gamle vinduer - og gid jeg havde en endnu større have...så kunne der måske være plads til sådan én oss!
    Stort knus herfra

    Hej Birgitte!
    Ja sku - jeg synes også selv, at det er lidt sejt at banke sådan en bandit sammen :0))
    Stort knus herfra

    SvarSlet
  7. Hej Lotte

    Hatten af for dit arkitektoniske mesterværk - jeg er imponeret.

    Forresten - super blog du har dig, den må jeg til at følge mere fast..

    SvarSlet
  8. Hej Vibs!
    Takker :0) Og velkommen til :0)
    Knus

    SvarSlet