mandag den 15. marts 2010

Det er forår...


- i hvertfald i min baggang :0)
Jeg har sat en masse Ranunkel-løg (40 stk.) til spiring og de kommer lystigt op ad jorden nu - de blev kick-startet i en lille spagnum-boks og er nu blevet plantet om i potter. NØJ, hvor jeg glæder mig til at komme i haven - i år skal den have HELE ARMEN derude.
Jeg har også fået sået Rosa og Lilla Valmue, Ærteblomster, Persille, Rød Solsikke, Tragtsnerler (den blå kasse) og Trompettunge.
Jeg havde taget et par frø med hjem fra USA som ligeledes er sået, men de lader vente på sig...der er jo heller ingen garanti for, at de bliver til noget, men vi får se!
Efter påske kommer der et par gutter og graver ud til min nye terasse bagved - fliserne har stået siden sidste år - og nu trænger de bestemt til at gøre sig, som mit nye "morgen-kaffe-sted-i-solen-terasse":0
Dejligt at man nu kan hente inspiration på Claus Dalby`s blog. Hans hus og have er jo den rene drøm - hvem ville ikke gerne vågne op i det hus og kigge udover den have - jeg bøjer mig i støvet over alt den skønhed.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar