fredag den 15. januar 2010

Så kom der strikkeopskrifter...



http://www.meretestrik.blogspot.com skal have stor tak for informationen om Ruth´s fantastiske strik og en tilgang til strikkeopskrifter, der ligner Christel Seyfarth.

Det var sørme hurtig betjening hos Ruth - ind på hendes hjemmeside http://www.ruths.dk/ , klikke på modellerne Sommer + Efterår - sætte kr. 80,- ind på hendes konto og få timer efter, lå opskrifterne i min indbakke.
Så er resten i og for sig op til mig selv.
Jeg drømmer stadig om Christel Seyfarth strik og væbner mig med alverdens tålmodighed :o)

4 kommentarer:

  1. Rigtig fine modeller, især er jeg ret begejstret for sjalet (selvom det er "giga" stort), og har planer om at forsøge mig ud i noget flerfarvet mønsterstrik i år. Lige nu har jeg gang i et par sokker, og det er rigelig udfordring med de små pinde :-)
    God wekend !

    SvarSlet
  2. Det er altså noget af det mest fantastiske strik. Sjalet er super flot!!!!!!! Kan godt lide jeres motto for 2010 he he............... Sejt hår ;-) Knus og god weekend

    SvarSlet
  3. Hej Lotte.

    Først vil jeg selvfølgelig stemme i med et hurra for de smukke arbejder fra Christels hånd, og også en drøm om at kunne fremstille et sjal en dag fyldt med blomster.

    Dernæst må jeg bare lige sige..

    Jeg har læst hele din tandhistorie i dag, og ved gud den er frygtelig. Jeg selv har fået mine ødelagt af medicin, og kæmper en løbene kamp for at redde dem, MEN mine trænglser bliver ligesom mindre at have med at gøre, når jeg læser om det du har været igennem.

    Jeg glæder mig sådan over at der nu har vist sig håb og lys forude, og så krydser jeg fingre for at det ender som du drømmer om :-)

    En ting forstår jeg dog ikke, hvorfor har du klippet håret??? ;)

    Mange kærlige hilsener
    Henriette

    SvarSlet
  4. Hej Henriette :0)

    Ja - det strik er altså det rene drømmeri. Jeg er spændt på, om jeg kan mestre det. Jeg øver lige i øjeblikket, så sveden hagler...*griner*

    Ja, det er bestemt ikke en almindelig tandrejse jeg har været igennem - jeg ville sådan ønske, at det offentlige gik ind og hjalp os "stakler", som ikke er født med gode bisser - det værste er næsten det økonomiske aspekt...brækkede ben kan det offentlige betale - men ødelagte tænder er for egen regning. ØV - men jeg håber på, at resultatet bliver hele rejsen værd i sidste ende - ellers SPRINGER JEG SKU I HAVET :0)))


    Jeg har haft langt hår de sidste 32 år - aldrig superlangt - sådan lidt ned over skulderene og så har det været bleget et utal af gange - så meget, at det begyndte at knække af. Så med det for øje og det faktum, at jeg lige om lidt skal have bøjle på tænderne (total kikset), så besluttede jeg, at klipningen skulle være et symbol på, at nu starter jeg forfra - HELT forfra og så springer jeg ud om 2 år - med andet udseende (de skal jo flytte kæben, så ansigtsformen bliver anderledes) og så kan håret få lov at gro tosset i samme periode. Kan du se pointen ??
    Jeg håber det bliver en win-win :0)

    Stort knus til dig Henriette!

    SvarSlet