torsdag den 22. november 2012

En oplevelse for livet...

 
Jannie og Susse undervejs i processen...

 
 3 glade piger ovenpå en forrygende dag...
 
 
Et af Susse Volanders utallige smukke malerier!
(Lånt på hendes hjemmeside: www.volander-art.dk)
 
Det er ingen hemmelighed, at jeg altid har rodet med kreativiteter, farver, former, design, nye udtryk og jeg skal komme efter det!
 
Men altid noget jeg har puslet med i mit eget lille rum - lige indtil min barndomsveninde Jannie også kastede sig over farvelade og pensler - så fik jeg én at dele med - og det er lige præcis DET vi gjorde i sidste uge!
 
Vi delte en forrygende, fantastisk og uforglemmelig dag i billedkunstreren Susse Volanders atelie i Hillerød - med 3 timers undervisning i hendes utallige teknikker og "how to do" !
 
Vi fik SÅ meget med hjem og endelig er der slået hul ind til en helt ny verden og måde at "se og male" billeder på...
 
HUN KAN STÆRKT ANBEFALES!!!
 
 

1 kommentar:

  1. Hej Lotte
    Dejligt at se dig blogge igen.
    Var inde på blogger ( der hvor man kan se hvem man er tilføjet til) og så at du igen er på boggen.
    Min gamle blog "Vild med hverdagen" har jeg slettet for 4 mdr. siden, blogger fra Min fotoblog.
    Ønsker dig en god week-end:)
    Knus Hanne Bente -http://hbt.finus.dk

    SvarSlet