torsdag den 5. maj 2011

Åhh, jeg prøver lige igen...

- og undskylder, at jeg er så tandfikseret, at jeg regner med alle andre straks kan se det...

I mit forrige indlæg spurgte jeg:
 Er det en kosmetisk eller en nødvendig rekonstruktion ?

- og så troede jeg selvfølgelig, at alle kunne se "mine 10 fejl" - nemlig, at mine kindtænder ikke når sammen og at det hele hviler på fortænderne... (Og det dur jo bare ikk- vel)!

Var til akut kontrol på Kæbekirurgisk pga. smerterne i højre side.
Der blev taget et røntgenbillede og umiddelbart ser alt fint ud.
Tandlæge Arne kom med en forklaring, at det kunne være fantomsmerter fra bruddet, da kæben både er rykket fremad men også roteret (ikke så almindeligt, at man  gør det - men nødvendigt i mit tilfælde) - så den forklaring må jeg tage til takke med.
En anden tandlæge - Lena, mente ligeledes at det kunne være belastning fra mit "tygge med tungen" - da dette kun foregår i højre side - well, jeg er ikke tandlæge - så jeg kan kun sige: Fisk
*smil*

Lige om lidt - på mandag - er det 6 uger siden jeg blev opereret
og ved dagens kontrol gav Arne mig "fri" og jeg må nu tygge min mad -
med tænderne....

Der skal jeg så lige hilse og sige: Det kan jeg ikke bare springe ud i...

NOK OM TÆNDER - nu må der gerne ske andet i tilværelsen! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar