tirsdag den 1. marts 2011

Lidt klogere...

- blev jeg under dagens aftale (skulle have været undersøgelse) på Kæbekirurgisk på OUH.

Jeg fik forklaret, hvordan de vil lave det, hvor de laver bruddet, hvordan kæben flyttes frem og skrues fast igen - udefra!

Desværre troede de, jeg havde medbragt aftrykkene, skinnen og tegningerne fra Tandlæge Rank - men dem får jeg først lavet d. 15. marts og udleveret d. 22. marts, så det var en "streg i regningen" i dag, for det skulle have været gennemgået, testet og afprøvet!

De havde heller ikke fået besked på, at jeg var diabetiker - det kræver en ekstra samtale med en anden læge og sidst men ikke mindst, så var indkaldelsen til Botox-manden kun nået frem til en post-it - ups da!

Så nu skal jeg derind d. 23. marts MED alt materiale fra Rank, jeg skal undersøges af den anden læge (Diabetes) og narkoselægen og afslutningsvis retur til kæbekirurgisk og så er resten helt afhængig af Botox-manden, for jeg SKAL have sprøjtet Botox ind, INDEN de foretager operationen (ellers er der risiko for, at kæbemusklerne "ødelægger" noget) - så lige pt. er der usikkerhed om, det kan blive d. 28. marts. 

Gad vide, om jeg skulle tage et løbehjul med derind næste gang ????

Ingen kommentarer:

Send en kommentar