onsdag den 23. marts 2011

Det gik alligevel...

  -ren jubel herfra.

Operationen bliver gennemført på mandag som planlagt, altså hvis der ikke kommer akutte flækkede/brækkede kæber indover - men den risiko er der jo altid!
Rank er tilbage og i fuld gang med waferen og jeg regner med, at hente det på fredag. Så må de afprøve det på mandag, inden jeg skal på bordet :0)

I dag gik turen igen til OUH med aftale hos diabetesdoktor og narkoselæge, så nu er det også på plads.

A´men jeg jubler i dag - oss fordi det er skønt vejr med dejlig sol og så skal jeg til latin i aften. Der var prøve sidste gang - så resultatet bliver spændende - måske :0)

3 kommentarer:

  1. Jeg kan godt forstå du jubler, når nu det skal være. Dejligt at det hele faldt på plads, så du kan få overstået den operation.
    Mange tanker herfra :-)

    SvarSlet
  2. Huh, held og lykke Lotte - og jeg tror jeg har glemt at sige det, men dine header med katten og de farver er bare fin.

    SvarSlet
  3. Hej Pia :0)
    Ja det var godt nok dejligt, nu skal det nemlig bare overståes, så jeg kan komme videre:0)
    Varme tanker retur og rigtig god weekend!
    Knus

    Hej Prophecy :0)
    Tusinde tak - og tak igen (mht. headeren) - jeg synes den er søøøød :0)
    Rigtig god weekend til dig
    Varme tanker og knus herfra

    SvarSlet