fredag den 7. januar 2011

"Pølsehunden Morris" fik mit...

- hjerte til at smelte fuldstændig. Den kreative kvinde Kirsten Dammeyer fra Hornslet er designeren bag denne fortryllende og uimodståelige tøjhund, som jeg faldt over i butikken  FILT, som ligger i Hornslet.

Jeg måtte selvfølgelig eje sådan én!!! Den er allerede hæklet og når den har fået øjne + pynt, kommer der foto af MIN HELT EGEN pølsehund :0)

(Pølsehunden "Morris" er et kit med opskrift + garn. Pris ca. 180-215,- afhængig af, hvor man køber den).

Hvis du har lyst til at se mere fra Kirsten Dammeyers hånd, så kig forbi hendes hjemmeside: http://www.handwork.dk/ , hvor jeg har lånt ovenstående foto.

At komme ind i butik FILT, var som at træde ind i uld-himlen - et farveorgie af de helt store og så havde hun ALT hvad hjertet begærer i garn...garn...og atter garn....ak ja, der ville jeg gerne BO :0)

5 kommentarer:

  1. Hvor er han sød, ham Morris.

    SvarSlet
  2. Kaere Lotte
    Allerforst tak for dine varme og kaerlige kommentarer paa min blog. De varmede meget.
    Den lille hund er skon og livsglad.
    Rigtig god lordag til dig:-)

    SvarSlet
  3. Kæreste Laila:0)
    Jeg ved det er rart at vide, der er andre der tænker på én - også i de knap så lette stunder.
    Du er i mine tanker og jeg sender dig de bedste og kærligste af slagsen!
    Stort knus og favnelse!

    Ps. Ja, den er superskøn - den Morris.

    Pss. Min kære mand synes den skal bo i/på min spisestue-lampe, så der sidder han pt. uden øjne..

    SvarSlet
  4. Så der nyt design på vej fra Kirsten Dammeyer, jeg glæder mig til og se hvad hun kommer med .

    SvarSlet