fredag den 7. januar 2011

"Pølsehunden Morris" fik mit...

- hjerte til at smelte fuldstændig. Den kreative kvinde Kirsten Dammeyer fra Hornslet er designeren bag denne fortryllende og uimodståelige tøjhund, som jeg faldt over i butikken  FILT, som ligger i Hornslet.

Jeg måtte selvfølgelig eje sådan én!!! Den er allerede hæklet og når den har fået øjne + pynt, kommer der foto af MIN HELT EGEN pølsehund :0)

(Pølsehunden "Morris" er et kit med opskrift + garn. Pris ca. 180-215,- afhængig af, hvor man køber den).

Hvis du har lyst til at se mere fra Kirsten Dammeyers hånd, så kig forbi hendes hjemmeside: http://www.handwork.dk/ , hvor jeg har lånt ovenstående foto.

At komme ind i butik FILT, var som at træde ind i uld-himlen - et farveorgie af de helt store og så havde hun ALT hvad hjertet begærer i garn...garn...og atter garn....ak ja, der ville jeg gerne BO :0)

5 kommentarer:

  1. Hvor er han sød, ham Morris.

    SvarSlet
  2. Ja Eva, er han ikke bare dejlig :0)

    SvarSlet
  3. Kaere Lotte
    Allerforst tak for dine varme og kaerlige kommentarer paa min blog. De varmede meget.
    Den lille hund er skon og livsglad.
    Rigtig god lordag til dig:-)

    SvarSlet
  4. Kæreste Laila:0)
    Jeg ved det er rart at vide, der er andre der tænker på én - også i de knap så lette stunder.
    Du er i mine tanker og jeg sender dig de bedste og kærligste af slagsen!
    Stort knus og favnelse!

    Ps. Ja, den er superskøn - den Morris.

    Pss. Min kære mand synes den skal bo i/på min spisestue-lampe, så der sidder han pt. uden øjne..

    SvarSlet
  5. Så der nyt design på vej fra Kirsten Dammeyer, jeg glæder mig til og se hvad hun kommer med .

    SvarSlet