torsdag den 3. juni 2010

Jeg måtte IGEN overgive mig...

- da Rammstein gik på scenen kl. 21.15 ved gårsdagens Copenhagen Live 2010 koncert på 10´øren på A´mager !

Efter endt tandlægebesøg drog vi mod det Sjællandske, hvor eftermiddagen og aftenen stod på ROCK-KONCERT med efterfølgende overnatning.

Till Lindemann (forsanger i Rammstein) kan som ingen andre, fortolke deres tekster via sin stærke tyske stemme og sit kropssprog - og så "STINKER:0)" han af testosteron !!!!

Her tager bandets "sprælle-basse" sig en sejlads i gummibåd ud blandt publikum (under nummeret Reise, Reise) - og det er lige beundringsværdigt, hvordan han kommer omkring ved hjælp af publikums arme.

Og så er der ILDEN - et absolut must i deres show. Ufatteligt at INGEN kommer til skade. Når de fyre deres gigantiske ildflammer af, kan man mærke en utrolig voldsom varme - så "on stage" må varmen være ekstrem. Læg mærke til, at de har ilden HELT oppe ved ansigtet og vi andre står mindst 25 meter derfra.

Det var min mand, der stod bag aftenens oplevelse - så endnu engang TUSINDE TAK elskede, fordi jeg måtte nyde endnu en dejlig oplevelse sammen med dig!

2 kommentarer:

  1. Fantastisk show, gid jeg havde været der.
    Rigtig god fredag til dig, Lotte og kom nu godt og hel hjem:-)

    SvarSlet
  2. Hej Ravheks :0)
    Tak for din søde hilsen. Det var en super oplevelse og jeg er kommet godt og hel hjem :0)
    Kan du have en rigtig god weekend i den dejlige sol!
    Stort knus herfra

    SvarSlet