mandag den 14. december 2009

Cillit Bang...hvor det virker !!!

Midt i julerengøringen har jeg kradset mig i hovedbunden over mit badeværelse - mug og det der er værre har uhjælpeligt siddet fast og jeg har ved gud skuret og skrubbet i et væk - uden resultat.
Lige midt i aftensmaden, kom så reklamen om den nye Cillit Bang - Mug og Skimmel. Jamen, det skal have en chance, tænkte jeg.
Og i GUDER - hvor er det effektivt. Jeg sprayede skidtet på og gik ud og blev væk de 15 min. det skulle sidde............og waw, da jeg vendte tilbage var væggen hvid som sne!
Jeg skulle ikke engang skure og skrubbe - det forsvandt af sig selv, så lad mig lige anbefale det til jer andre der skulle have behov!

4 kommentarer:

  1. Jeg troede ellers det var gas, når man ser det i reklamerne. Det må godt nok være heftige sager, burde du ikke have maske på :o)
    Vi snakkes

    SvarSlet
  2. Hej Sonnie!
    Jo, det burde jeg have haft - jeg kunne lugte klor langt ind i drømmelande adskillige timer efter - men jeg blev så glad over, at der endelig er noget, der lever op til reklamen :0)
    Vi ses!
    Knus

    SvarSlet
  3. Det vil jeg straks købe !!! :o)

    SvarSlet
  4. Hej Jytte!
    Det kan du roligt gøre - lige nu er det på nyhedstilbyd til kr. 29,95 og det er BARE EFFEKTIVT!
    Knus

    SvarSlet