onsdag den 25. november 2009

Sådan kan det gå...

- når det kniber med h ø r e l s e n!

Som udefarende afløser i aftenvagten, indenfor hjemmeplejen, kommer jeg selvsagt hos mange ældre mennesker.

Som i aften, hvor jeg skulle på visit hos en borger, jeg ikke har set i meget lang tid.

Forventningsfuld ringede jeg på døren og da hun åbnede, sagde jeg med et stort smil: "Ja, det er en gammel kending der kommer i aften"...

"Nå", sagde hun og blev helt stille.
"Ja, det er længe siden, jeg har været hos dig", svarede jeg

"Jamen... Hvorfor siger du, det er en gammel kælling, der kommer ?"
Grinende måtte jeg gentage min første sætning....GAMMEL K E N D I N G, for søren skis´me da og ikke kælling...

Så kunne det nok være, vi fik os et grin og en god sludder!!!

2 kommentarer:

  1. Hejsa Lotte

    Hihihi. Ej, hvor godt.

    Kunne heller ikke lade være med at grine da jeg læste det.

    Dejligt med sådan et grin indimellem.

    Rigtig god dag.
    Knus

    SvarSlet
  2. Hej Dianna!

    Enig, det er så dejligt med et grin :0))

    Oss god dag herfra!
    Knus

    SvarSlet