tirsdag den 17. november 2009

Projekt gemmenlæsning af bogen...


- er ved at udvikle sig til projekt gennemskrivning.

Det er ikke nemt, at læse op på 10 år gammel skrivning, når der er løbet så meget vand gennem åen og man er blevet lidt klogere...ja, ja, jeg sagde lidt :0)

Der tænkes mange tanker undervejs, der omformuleres, der rettes og slettes. Gad vist, om jeg nogenside bliver tilfreds ? Jeg synes hele tiden, at det kan skrives lidt bedre. Well, jeg skal ikke nå noget - jeg bestemmer selv farten!

2 kommentarer:

  1. Det lyder som et meget meget spændende projekt. Og det kan tage lang tid før man er tilfreds. Men som du selv skriver så skal du ikke nå noget.
    Jeg glæder mig, til den engang bliver færdig.
    Knus Sonnie

    SvarSlet
  2. Hej ! Tak for din hilsen.
    Fik heller ikke hevet tanden ud, men en reperation i plast som jeg håber holder !
    God dag.

    SvarSlet