onsdag den 11. november 2009

Nu sker det snart...


- det er lige oppe over, jeg kan afslutte 10 års arbejde med min bog: "Når livet går i stykker..."
Min egen personlige beretning om mit liv før, under og efter min søn blev fejlopereret i 1992 og blev handicappet (lammet fra navlen og nedefter).
Næsten 200 sider beskriver min lange rejse igennem alverdens væsner såsom hospitals-, kommune-, og retsvæsnet og ikke mindst rejsen gennem mit eget væsen - den hårdeste af dem alle!
Jeg mangler blot den sidste gennemlæsning, så ryger den afsted mod det første forlag: Documentas!
Krydser du fingre sammen med mig ?
Den næste bog er under opsejling - arbejdstitlen er fundet: "Jagten på den falske skygge" - som titlen beskriver, bliver det en beskrivelse af depressionens evne til at forvrænge vores selvopfattelse og kaste kaskader af skygger indover livet.
Jo, der er noget at gå i gang med - godt jeg har hundredevis af notater og griflerier at læne mig op ad.

4 kommentarer:

  1. Hejsa Lotte
    Jeg krydser i hvert fald fingrer for dig. Og glæder mig til at læse resultatet, når bogen bliver udgivet.

    Held og lykke.

    Knus herfra
    Dianna

    SvarSlet
  2. Hej Lotte !
    Også krydsede fingre herfra !!
    Mange hilsner Jytte

    SvarSlet
  3. Det lyder spændende med din bogudgivelse. Min erfaring er at man skal prøve at komme til at tale med forlagene og ikke bare sende sit manus. De er ofte meget imødekommende og hjælpsomme ift en bogudgivelse. Jeg håber at du har lykken med dig.

    SvarSlet
  4. Held og lykke med dit store projekt. Det lyder meget meget spændende.
    Vi snakkes ved.

    Sonnie

    SvarSlet