lørdag den 17. oktober 2009

Nu skal vi bare...


- have tid til at komme os, ovenpå den begivenhedsrige rejse vi har været på.
Pt. dagen derpå efter hjemkomsten, er både Claus og jeg meget plaget af jetlag. Kroppen er konstant urolig, sulten viser sig på de mærkeligste tidspunkter og søvnrytmen er en by i Rusland. Når vi helst skal sove, er ingen af os trætte og når vi burde være vågne, ja så sover vi som små børn - sødt og længe - alt for længe.
Men der er vel egentlig ikke noget at sige til, at både krop og sind skal have tid til at komme sig. Der er hundredevis af indtryk der skal "fordøjes" og det tager tid og drømmene har da også nogle utrolige dimensioner, som ingen af os kan forklarer.
På foto/kortet har jeg indtegnet ruten i USA og JA, det er blevet til mange mange kilometer i bil, på gå-ben og et utal af sanseindtryk.
Antal kørte kilometer i alt :Blå rute km 3083 + Grøn rute km 640 = km 3723

Vi har været følgende steder: (klik under hvert sted, hvor jeg har lagt beskrivelse og et par fotos ind). Obs: Bloggen tillader max upload a 8 MB og da jeg tager fotos i meget høj opløsning, så er der kun plads til 2-3 fotos under hvert afsnit.

Det blev til mere end 1100 billeder og 8 videooptagelser :0). Jeg er glad for, at jeg forinden havde sat mig grundig ind i kameraets funktioner, resulatet er langt bedre end tidligere.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar