torsdag den 24. september 2009

Og så var jeg også lige...

- en tur mere i tandlægestolen ved Kaspar for 4. gang.

Fik rodbehandlet min hjørnetand, (det gjorde slet ikke ondt, for nerven "den var dø`øø" og omhyggelig, som Kaspar nu engang er, så fandt han ud af, at der var et ordentlig hul under en i forvejen rodbehandlet tand, så den blev ligeledes boret ud og bygget op igen.

Sluttelig havde han poleret min "glastand", så den blev fin igen og efter 1½ time kunne jeg rejse mig og sige: Tak for i dag, vi ses snart igen!

Jeg skal komme igen, når vi er færdige med at fløjte rundt i USA, for vi er jo slet ikke færdige.

Jeg skulle også gerne få besked på, om det kan lade sig gøre, det der de er i gang med på tegnebrættet. Kaspar forklarede mig, at de er i gang med at lave et wax-up, som skal vise, OM det kan lade sig gøre, at rette på "elendigheden" ved hjælp af kroner, broer, implantater....UDEN, at jeg skal have bøjle på og opereres....

Uha, det bliver spændende.

1 kommentar:

  1. Jamen, jamen, du er så dygtig til de trøjer. Det er desværre ikke modeller der taler til min figur, men flotte er de.

    Det er da godt nok noget af et projekt med de tænder. - men for f..... hvor må det være dejligt for dig, at du har fået TANDLÆGEN, der bare kan og vil hjælpe dig.

    Vi ses i morgen.
    Knus Sonnie

    SvarSlet