mandag den 7. september 2009

Hjælp, jeg er på "stof & garn"...


Er lige kommet hjem, fra en dejlig weekend hos Claus i Jylland. Med mig i bagagen, har jeg nye stoffer, særlig udvalgt og indkøbt hos Stof & Deko beliggende i Varde.

DEN butik har det hele - hylde op og hylde ned, fyldt med stoffer, garn og tilbehør så langt øjet rækker.

Da jeg gik mellem de mange hylder, boblede den ene ide efter den anden og jeg måtte virkelig tale med STORE BOGSTAVER (til mig selv s´følig), for ikke at forkøbe mig og glemme ALT, om de daglige fornødenheder septemberlønnen skal række til.

Det blev til 2 fantastiske stoffer - stærkt inspireret af Eva & Claudi´s lækre sammensætning af forskelligartet mønstre. Så NU skal der syes en lækker langærmet T-Shirt. Nøj, jeg glæder mig til, at komme i gang.

Der røg også lige et par bundter garn med i kurven. Syn´s lige, jeg ville eksperimenterer med chokoladebrun og lys turkis. Havde set en firkant, som jeg VILLE lære at hækle.
Inden fredagen var omme, havde jeg styr på opskriften og nu ligger der allerede 15 af slagsen.
De skal blive til et lækkert tæppe.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar