mandag den 14. september 2009

En ordentlig mundfuld.



Mit 3. besøg hos Tandlæge Kaspar Hermansen - nu på klinikken i Haarby.

Det lykkedes mig at finde ud af, at tage brugbare fotos af mine tænder, så du visuelt bedre kan følge med i, hvad der sker på min tandrejse.

Det kan godt være det virker personligt, at lægge fotos ind af sådan en "rædderlighed", men jeg ønsker råt for usødet, at fortælle min tandhistorie og håber, at andre kan få gavn af den.

Det øverste billede viser mit smil - INDEN - tandrejsen begyndte.

Det nederste viser, hvad jeg har fået lavet i dag. FLOT STYKKE ARBEJDE - TAK KASPAR, nu kan jeg smile igen, uden at tænke på den grimme tand!

Det var en fornøjelse, at være i stolen også selvom det varede 2½ time og kæben var træt, træt og atter træt.

Kindtænderne blev bygget op igen, så rødderne kan bevares til det fremtidige arbejde, der skal laves.

Der er lavet ny aftale allerede på torsdag - der skal han i gang med en rodbehandling i en hjørnetand og 2 huller skal laves.

Mine fortænder blev målt i dag - jeg er stadig på tegnebrættet hos eksperterne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar