tirsdag den 8. september 2009

How to do...


Hvor er det "typisk" mig, kan simpelthen ikke lade være - jeg bliver bare SÅ inspireret.

Kom i forbifarten ind på bloggen "Slagt en hellig ko" og så, at hun havde et indlæg om Frøken-Larsen viklearmbånd. "Hvad var nú det for noget ?"

Et smut ind på Frøken Larsens hjemmeside og jeg skal da lige ælle-bælle fortælle, at hun laver nogle lækre armbånd.

I jagten på "How to do?", kom jeg ligeledes forbi Trendsales samt én Netshop, hvor de sælger det lækre Liberty-stof. . Jamen, for dælen, hvor er nettet dog dejligt, hurtigt og informativt.

Alle mine kreative blade blev endevendt - men AK, jeg fandt ikke noget mønster eller lignende, der kunne hjælpe mig på vej. Mit største spørgsmål: Hvad dælen puttet de i dem - troede det var bamsevat - men NEJ, det skal man bestemt ikke putte i.
Se, det var en udfordring, der ville noget. Det lykkedes dog til sidst, at komme frem til et lovende resultat.

Se billedet. Jeg synes, de blev ret fine. Jeg vil lave et par stykker og sætte til salg på min minishop Gundbrit Filthest.

Hverken Frøken-Larsen eller Trendsales kvinden behøver frygte konkurrence fra min side, jeg "orker bare ikke", at lave på bestillinger eller efter mål. Det er kun for hyggens skyld.
Den næste ide ligger allerede og lurer rundt hjørnet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar